Пошуковий запит: (<.>A=Бугріменко Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бугріменко Р. М. Комплексна оцінка фінансового стану підприємства [Електронний ресурс] / Р. М. Бугріменко, Л. І. Безгінова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(1). - С. 449-455. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(1)__65
|
2. |
Гончаренко Н. Г. Оптимізаційна модель визначення витрат на закупівлю продовольства [Електронний ресурс] / Н. Г. Гончаренко, С. М. Осипенко, Р. М. Бугріменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 269-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_41
|
3. |
Безгінова Л. І. Сучасний стан управління капіталом на підприємствах хлібопекарської промисловості [Електронний ресурс] / Л. І. Безгінова, Р. М. Бугріменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 312-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_48
|
4. |
Осипенко С. М. Методичні рекомендації щодо визначення пріоритетності напрямів розвитку підприємства ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / С. М. Осипенко, Р. М. Бугріменко, Т. С. Чайковська // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 238-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_36
|
5. |
Гросул В. А. Сутність та місце економічної безпеки в системі управління торговельним підприємством [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, Р. М. Бугріменко, Т. М. Кротенко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_23
|
6. |
Чирва Ю. Є. Організація в інтерпретаціях різних шкіл управління та сучасному розумінні [Електронний ресурс] / Ю. Є. Чирва, Р. М. Бугріменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 200-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_32
|
7. |
Бугріменко Р. М. Визначення потреби в капіталі для фінансування оборотних активів підприємства [Електронний ресурс] / Р. М. Бугріменко, Л. І. Безгінова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 206-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_33
|
8. |
Нестеренко О. М. Розвиток ринку праці у сфері логістики [Електронний ресурс] / О. М. Нестеренко, Р. М. Бугріменко, Л. М. Гоц // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(1). - С. 302-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(1)__45
|
9. |
Чирва Ю. Є. Дефініція поняття "економічна безпека підприємства" [Електронний ресурс] / Ю. Є. Чирва, Р. М. Бугріменко, А. Ю. Рибалка // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(1). - С. 308-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(1)__46
|
10. |
Безгінова Л. І. Управління формуванням капіталу підприємства торгівлі [Електронний ресурс] / Л. І. Безгінова, Р. М. Бугріменко, Г. І. Обуховська // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(1). - С. 361-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(1)__53
|
11. |
Бугріменко Р. М. Проблеми інфраструктурного розвитку роздрібної торгівлі: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Р. М. Бугріменко // Інтелект XXI. - 2014. - № 4. - С. 37-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2014_4_6
|
12. |
Бугріменко Р. М. Понятійний апарат розвитку концепції інфраструктурних досліджень в економіці [Електронний ресурс] / Р. М. Бугріменко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 6. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_6_4
|
13. |
Чорна М. В. Особливості розвитку національної економіки [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, Р. М. Бугріменко, Ю. О. Шилова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2015. - Вип. 2. - С. 40-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2015_2_6
|
14. |
Чорна М. В. Сучасні тенденції розвитку регіонів України [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, Р. М. Бугріменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2016_1_4
|
15. |
Удовікова С. В. Розрахунок економічного ефекту від упровадження модернізованого обладнання [Електронний ресурс] / С. В. Удовікова, Р. М. Бугріменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 54-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2016_1_8
|
16. |
Нестеренко О. М. Методичні підходи до діагностики банкрутства підприємства, передумови та проблеми їх практичного застосування [Електронний ресурс] / О. М. Нестеренко, Ю. Є. Чирва, Р. М. Бугріменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2017. - Вип. 1. - С. 100-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2017_1_12
|
17. |
Нестеренко О. М. Людський капітал: соціальна значущість та ефективність вкладень [Електронний ресурс] / О. М. Нестеренко, Р. М. Бугріменко, О. І. Сахненко, П. В. Смірнова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 1. - С. 27-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_1_5
|
18. |
Чорна М. В. Особливості формування нового ринкового простору на вітчизняному споживчому ринку [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, Р. М. Бугріменко, О. Зонвіре // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1. - С. 241-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_1_35 Визначено особливості формування нового ринкового простору на вітчизняному споживчому ринку. Узагальнюючи наукові позиції представників класичної школи теорії ринку й конкуренції, диференційовано чинники впливу на діяльність підприємств ритейлу за рівнями та напрямами впливу, що в сукупності з базовими положеннями концепції "блакитного океану" дозволило сформувати систему оцінювання впливу чинників на вітчизняний споживчий ринок. У результаті виокремлено три ієрархічні рівні впливу чинників, які містять відповідні напрями та показники, на основі яких здійснено послідовну оцінку стану сучасної макроекономічної ситуації та запропоновано послідовність вибору оптимального етапу соціально-економічного розвитку економіки для створення "блакитного океану". Представлена послідовність базується на методичних засадах теорії циклічності соціально-економічного розвитку й варіативному принципі та передбачає можливість створення як принципово нового ринкового простору - блакитного океану, так і в межах існуючого споживчого ринку - червоного океану. Запропонований комплексний підхід в перспективі подальших досліджень дозволить чітко оцінити наявну макроекономічну ситуацію для підприємств роздрібної торгівлі, виявити можливості стратегічної трансформації діяльності й розробити відповідні управлінські заходи.
|
19. |
Чорна М. В. Система стратегічного маневрування підприємств роздрібної торгівлі зі створення нового ринкового простору та його економічного захисту [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, Р. М. Бугріменко, О. Зонвіре // Бізнес Інформ. - 2020. - № 1. - С. 337-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_1_44 Сформовано систему стратегічного маневрування зі створення нового ринкового простору та його економічного захисту в майбутньому. Незважаючи на широкий спектр представлених у науковій літературі позицій, основне питання щодо формування комплексного стратегічного інструментарію та чіткого методичного підходу до його імплементації в діяльність підприємств ритейлу залишається невирішеним. Обгрунтовано доцільність застосування дуального підходу до формування стратегії утворення ринкового простору, який грунтується на базових конкурентних стратегіях фокусування та диференціації. На основі діапазону значень показника "ринковий важіль", який відображає потребу підприємства в ринкових перетвореннях, утворено п'ять основних типогруп стратегічного позиціювання підприємства та відповідних рекомендованих стратегій. Ураховуючи таке позиціювання, запропоновано чітку послідовність вибору стратегічної альтернативи залежно від щільності ринкового середовища та розроблено конкретні стратегічні дії для кожної групи. Беручи до уваги унікальність та пріоритетність вільного від конкуренції ринкового простору для підприємств-конкурентів, розроблено систему оцінювання бар'єрів входу до новоствореного ринку й економічної безпеки підприємства-ініціатора на основі показників рівня ринкової влади. У результаті розроблено розгалужений комплекс дій з оцінювання та захисту ринкових бар'єрів, який створено на засадах моніторингу.Сформовано систему стратегічного маневрування зі створення нового ринкового простору та його економічного захисту в майбутньому. Незважаючи на широкий спектр представлених у науковій літературі позицій, основне питання щодо формування комплексного стратегічного інструментарію та чіткого методичного підходу до його імплементації в діяльність підприємств ритейлу залишається невирішеним. Обгрунтовано доцільність застосування дуального підходу до формування стратегії утворення ринкового простору, який грунтується на базових конкурентних стратегіях фокусування та диференціації. На основі діапазону значень показника "ринковий важіль", який відображає потребу підприємства в ринкових перетвореннях, утворено п'ять основних типогруп стратегічного позиціювання підприємства та відповідних рекомендованих стратегій. Ураховуючи таке позиціювання, запропоновано чітку послідовність вибору стратегічної альтернативи залежно від щільності ринкового середовища та розроблено конкретні стратегічні дії для кожної групи. Беручи до уваги унікальність та пріоритетність вільного від конкуренції ринкового простору для підприємств-конкурентів, розроблено систему оцінювання бар'єрів входу до новоствореного ринку й економічної безпеки підприємства-ініціатора на основі показників рівня ринкової влади. У результаті розроблено розгалужений комплекс дій з оцінювання та захисту ринкових бар'єрів, який створено на засадах моніторингу.
|
20. |
Бугріменко Р. М. Політика фінансування оборотних активів торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Р. М. Бугріменко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2019. - № 2. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2019_2_4
|
| |